Stilikon.

Jag har fått många nedlåtande komentarer om min Loggbok, så nu tänkte jag förklara för folk varför jag har Vanessa Hudgens på den. Jo så här är det att vi alla har ju stilikoner eller hur? Och en av mina stilikoner och idoler är Vanessa Hudgens, jag ser verkligen upp till den här tjejen. Folk kanske tycker hon är töntig efter High School musical, men tjejen har en grym sångröst och en cool stil! Hon är också en duktig skådespelerska och duktig på att dansa. Hon gör de som jag vill göra, nämligen att hålla på med musikaler.
  Vanessa Hudgens är och förblir en av mina stora idoler och stilikoner! Jag älskar hennes lite avslappnade,stilrena, flickiga men ändå punkiga stil.


Coola skor!

snyggt med en stor stickad tröja!



Hon har en sjukt snygg pojkvän också (Zac Efron), Vanessa och Zac blev för övrigt utvalda till årets par av Fox News. Läs artikeln Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0