NY BLOGG

Ja då har man skaffat blogg (igen). De känns ganska kul faktiskt men Karin och Jossan måste nog hjälpa mig lite. Men de ska nog gå bra. Har lite svårt att stava ibland men hoppas att de inte gör något, Försoker att bli bättre på de :P

Jag har för övrigt designat min loggbok, Faktiskt väldigt nöjd över den. ´Den är svart med bilder på Vanessa Hudgens på. På baksidan e refrängen på hennes Låt Promise, den låten betyder väldigt mycket för mig, för den har hjälpt mig mycket och fått mig att tro på mig själv. Jag tycker det var passande att boken ska påminner mig om mina mål och vem jag ser upp till, vad som betyder. Den får mig liksom att kämpa och inte låta nån sätta sig på mig.





Min Loggbok :) Fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0