Varning hästar finns benämda i detta inlägg.

Hej bloggen, idag blev det en väldigt dålig uppdatering. Jag har nämligen haft fullt upp med plugg och sedan skulle jag baka till ridningen eftersom jag ramlade av och såklart så red jag ju idag med. Det gick hyfsat bra, en avramling idag med för mig, fast jag ver inte ensam idag en tjej i min grupp flög av två gånger. Haha en riktig oturs lektion, en vän vid namn Hanna drog sin axel ur led så hon får inte rida på fyra veckor. Kommer verkligen att sakna henne när hon inte kommer att vara där.  

  E hade också väldigt roligt åt ett "litet" misstag som jag råkade begå, hon var ju bara tvugen att diskutera det så nu vet en massa människor i stallet det. Haha fast de gör ingenting, jag har en ursäkt och jag bjuder på den händelsen. Ne gott folk nu ska jag försöka sova lite, har ju prov imorgon. Matteprovna går alltid åt pipan...Vad kan de bero på? Ne godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0