Vanessa och Zac förlovade?

Jag läste just om ett rykte om att High School Musical-stjärnorna  och en av mina stora idoler,Vanessa Hudgens och Zac Efron, är förlovade! Enligt Posh24s källor så friade Zac när de var i Japan, men inga förlovningsringar setts till ännu. Enligt en källa som står stjärnorna så ska de själva ha startat förlovningsryktet för att göra Vanessas mamma glad eftersom hon inte gillar att de bor ihop ogifta. Hur nördigt låter inte det?? Vad tror ni, är de förlovade? Jag vet inte vad jag ska tro men om det skulle vara så att de är förlovade skulle de vara jätte roligt. Jag tycker att de passa superbra ihop. Vad tycker ni? Är inte "Zanessa" Hollywoods sötaste par?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nope they are noot xd

2009-03-09 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0