Hello Jordgubbar!

Godermorgon, mor min väckte mig två timmar för tidigt. Men vad gör det, det är ljust ute och jag fick tid att städa lite. Jag är på superbra humör idag, jag vill bara hoppa runt och dansa! Jag har varit så hela veckan, kanske är det för att det börjar bli vår och jäg är kär i våren!

  Idag min jordgubbar kommer min kusin hit, vi ska shoppa shoppa shoppa hela dagen! Trevligt va? Jag ska leta efter ett par solglasögon och Chinos.  Vad tycker ni för färg, Ljus blåa eller beiga ? Jag kan inte bestämma mig! det är vanlig dag i skolan idag så det blir plugg plugg plugg! Det blir en massa bilder också, its vår outside! BTW, så blev vårat projekt super super bra! Vi fick en massa beröm av våran lärare. Men det tog tid att skriva ut bilderna för att skolansskrivare är så jävla dålig!

Men ni får ha en superduber bra dag jordgubbar! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0