Thats the way I like it.

Ja äntligen hinner jag bloggga på morgonen, det är något jag försöker göra varje morgon men de är inte alltid jag hinner och ibland sitter jag här men kan inte komma på något och skriva. Men idag hinner jag ju blogga, kanske blir det sista bloggningen nu i helgen. Jag lovar att jag ska försöka blogga lite hemma hos Emma. Kanske får ni se ett gäst inlägg igen. Emma den lilla knäppgöken brukar vilja blogga lite på min blogg ibland.

  Just nu sitter jag och fixar mina naglar och dricker te, mamma den söta människan hade köpt fyra olika löste till mig igår. TACK! Jag har så himmla sköna kläder på mig idag :) Det är mina nya Chinos, ett linne (instoppat, chinosen har hög midja) och en svart kavaj. Avslappnat och stilrent, thats the way I like it! Ne nu ska jag återgå till nagelfixandet, ha en bra dag om vi höres i kväll annars får ni ha en superbra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0