Talang 2009.


Jag försökte verkligen blogga när jag sprang hem från skolan idag, men hann tyvärr inte. Jag har hållit detta hemligt och måste fortsätta delvis med det tills pogrammen sätter igång. Men nu vär väl någon nyfiken på vad jag har gjort? Jag har varit och sätt Talang 2009! En av mina vänner var med där, såklart tycker jag att hon var bäst men det fanns många många andra som var superbra med. 

 Såklart tog jag en massa bilder som jag inte kan lägga ut innan den 3 april, kanske ett litet smakprov kan det bli men inga hela bilder. Ni får ju se det på tv skärmarna och tro mig det är värt att se!
  Jag och mina vänner kommer troligtvis vara med så mycket liv och sådant som vi förde. Jag kaxade även lite med Bert för att han är en sådan negativ gubbe! Ne byt ut honom som de gjort med resten av medlemmarna.
 Nya medlemmar för i år är Charlotte Perelli och Johan Pråmell, de var jätte duktiga och rättvisa (för det mesta i alla fall).  Sen så måste jag ju berömma pogramledarna Markoolio och ex jurymedlemmen Tobbe trollkar!

Nu ska jag kura ner min hals så att jag har någon röst kvar i morgon, som ni förstår så har jag skrikit en MASSA. Ja Talang var riktigt roligt att se på och det var mycket mycket bra talanger som var med enligt mig. Så missa för guds skull inte TALANG 2009 som har premiär den 3 April!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0