Summer loving, it goes so fast.

Jag är då världens osociala människa idag. Jag har verkligen inte orkat sitta och trycka på de här tangenterna, jag vill bara att det ska bli sommar! Jag vill ha en massa sura och söta Jordgubbar med glass och grädde på Hannas gräsmatta och bada vid skogsbryggan. Jag vill höra fåglarnas sång och åns brus när man går med en glass och en massa shoppingpåsar i Norrtälje. Jag vill sitta på bryggan i solnedgången och skratta åt dåliga skämt och lyssna på de hemskaste sommarplågor på mobilen bara för att man ska det.

 Varje dag som går blir det en dag närmare sommaren, en dag närmare heta sommardagar på stranden och svala sommarkvällar vid bastun med blöta chips och ljummen Loka. Jag saknar allt som har med sommarn att göra! Varje dag när jag vaknar upp på morgonen tänker jag "åh nu är det en ny vårdag, en dag närmare sommaren! Kanske kan jag ha skinjackan på mig idag!?!". Men nej det ska snöa något förjävligt ute!

Snart kommer sommaren och även om jag inte ska vara hemma så mycket så lär jag ju hitta någon dag när jag kan sitta och snacka skit på verandan med en Latte eller lite Iste. Jag ska shoppa med Linnea i Norrtälje och sitta på bryggan vid ån och äta jordgubbar som vi köpt på torget och skratta. Även ska jag mysa med hästarna i stallet och skratta åt allt och inget med Hanna.

Jag lääängtar verkligen till sommarn! Kan inte våren komma snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0