Skola.

Hej bloggen, nu är jag hemma trött efter en skoldag, som hade några håltimmar i sig. När man kommer till skolan möts man av att det inte är någon engelska och att vi ska ha beting, en sida i målande text om ditt lov. Målande text? Va Fen, jag har ju inte gjort något speciellt på lovet. När jag och mina vänner var påväg ner till matsalen så kommer våran svenskalärare ut och säger "ni har visst vikarie i engelska", så då var det att palla sig iväg till lektionen. I och för sig var vi bara fem styckna där och jag förstod hur dålig jag är på att stava. Men jag lykades få ihop en text i alla fall, det fick bli mycket babbel om bloggen eftersom jag skulle få ihop en A4.

Sedan var det lunch och efter det matte, sedan hade vi våran vanliga håltimme och jag och Kim skrev på våran uppsats.
Nu måste jag kila.
Höres !


Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Åh högsta betyg, vad ska det bli av dig då? :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-02 @ 17:11:57
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0