Sik goes better.

Hej, jag har inte uppdaterat de senaste dagarna för att jag varit sjuk. Igår så sov jag bort största delen av dagen, men jag piggnade till så pass på eftermiddagen att jag orkade ta mig till Globen och se på genrepet inför finalen i melodifestivalen 2009. Det var riktigt roligt, men vi hade inga bra platser...Det var ju ändå inte jag som betala utan mammas jobb så det gjorde inget.

  Idag ska jag springa ner på stan och kolla längden på ett Thomas Sabo  armband som jag vill ha när jag konfar mig :). Sedan ska jag hämta ut en ögonskugga på MIST. På eftermiddagen kommer Filippa hit och vi ska se på melodifestivalen och sedan ska jag tvinga mamma att gå och hyra film med oss.

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E ✿

Den finns på H&M för 179 pix :D

2009-03-16 @ 15:28:18
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0