Shopping.

Hej, här sitter jag och dricker te med mamma och kollar på wipeout. Mina fötter skriker åt mig att jag inte ska gå så länge på stan, men vem bryr sig? Inte jag, mina fötter få ha lite ont. Jag, mamma och syrran har varit på stan idag och det blev tre inköp för mig och sedan tre inspaningar. Bland mina inspaningar fanns två supersnygga skor från någon random skoaffär och en jätte fin vår jacka från Zara.

De här är mina inköp för idag:

En byxdress från H&M 298 kr.

Blus 149 kr på H&M.

Klänning Cubus 199 Kr.

Man ser inte så bra på bilderna men, Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser inte så bra på bilderna:( men blusen som du har köpt ser väldigt fin och sommrig ut :)

2009-03-08 @ 21:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0