Min helg: Dag 2 lördag.

Vi vaknade och var allmänt lata hela förmiddagen, vid tre tiden så gick vi till ICA för att och köpte en massa onyttiga saker inför kvällen. När vi gick hem sedan kände vi oss som värsta tjockisarna. När vi kom hem igen så städade vi lite i huset och ordnade sängplatser till alla. 
  Sen sminkade vi oss och bytte kläder, sedan så satte vi oss och spelade guitar hero wold tour.

Plötsligt ringer min mobil och min vän Johan säger att han och Oskar är vid djuröbron så jag sprang iväg och mötte dem vid busstationen. När vi kommer tillbaka till Emma möts vi av en liten söt filur vid namn Alicia. Knappt hinner jag sätta mig ner och prata innan Erik ringer mig och säger att han, Valle och Dennis är vid djuröbron. Då var det för mig och Kim och springa ner till bussen igen. På vägen möter vi Unni och vi skyndar oss in på ica för att köpa lite saker som vi glömde. När Erik, Valle och Dennis kommit så träffade vi Elin och Andreas med. Ja då gick vi hem till hela gänget och då var vi samlade hela gänget.

Det var en super rolig kväll fylld av en massa massa skratt och ytterst lite sömn. Det blev ca tre timmar (men inte för Elin för hon sov en halv)!

Kommentarer
Postat av: elin :D

tre timmar? typ en halv!

2009-03-30 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0