Min helg: dag 1 Fredag.

Jag vaknar en aning för tidigt som vanligt när jag har sovmorgon, men idag var det bara bra när jag ändå var tvugen att dubbelkolla packningen inför helgen. Skolan kallade och jag fick genomlida en lååång skoldag, dumt nog så var jag tvugen att släpa på min stora tunga väska. Den gick inte att få in den i skåpet för att den var så jävla stor, jag kunde inte heller lämna den hemma eftersom jag var tvugen att gå tidigare för att hinna med bussen utt till Djurö.
Skoldagen avslutades med ett oförberett prov i engelska det gick såklart åt helvetet.

När Kim och jag satt oss på bussen så kom vi på att missförstått varandra om singstar mikrofnerna så vi hade bara med oss spel. Haha vad vi skrattade åt det! Sen flummade vi vidare hela den långa bussresan. Vi försökte oss också på att äta yoghurt med müsli i locket ni vet. Jag kan inte ens äta sådana vid köksbordet så gissa hur det gick på en skumpig buss?

När vi kom fram till Emma snöade det, jävla helvete säger jag bara! Vart tog min vår vägen? När vi installerat oss lite åkte vi till gårn och träffade en massa djuröbor. Jag och Kim kände oss lite out of place. Men det var roligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0