Live whit it, it's your fault.

Jaha att plugga halva natten kanske inte var så himla smart. Jag vaknade inte ens av min väckarklocka och mamma kom inte in och väckte mig förens en halv timma efter jag skulle upp. Nu han jag inte duscha, inte tvätta håret och mycket mer. Jag blir så irriterad när sånt händer och nu ser jag att jag måste städa mitt rum IGEN och jag hatar att städa!

  Idag är det gymnastik som gäller på morgonen, orkar inte, orkar inte! Vi får en ny gympa lärare, undra hur han är? Vi hade en gympalärare som slutade, han var jätte bra mot våran gamla.

Jag funderar på att börja köra Hiss & Diss varje måndag om jag hinner och en gång i veckan ett blogg tips. Skulle de vara intressant? Jag får tänka över det lite kanske. Men nu ska jag kila iväg till skolan. Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0