Klump.

Nu kommer ett kanske lite klagande inlägg men jag har en klump i halsen/magen en sådan sorg klump. Det är just en sådan klump som får en att vilja gråta och sova hela dagarna. För ett år sedan gick jag runt med en sådan hela tiden, en klump i halsen ständigt och grät mig till sömns. Men jag kom över det, det kan alla om de kämpar. Alla som har någon att luta sig mot kan klara vad som helst, jag kan klara vad som helst!

  Jag känner att jag har en massa massa jag ska göra just nu, tex. läxor, träning, manus, städning och mycket mycket mer. Detta gör att jag måste prioritera lite och Bloggen hamna ganska långt ner. I hope you understand that! Ibland måste man göra lite andra saker än att bara sitta och plugga. Som nu,  nu kände jag att jag var tvugen att blogga lite annars hade jag blivit knäpp. 

  Jag har varit hos min syrra lite snabbt idag och känade 50 kr på att damsuga hennes lägenhet. Det var mycket trevligt, jag fick ett par örhängen av henne också.

Ne nu ska jag gå och sussa och få bort den  lilla stora klumpen. Godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0