Just laugh all the day.

Ojojoj jag har skrattat så mycket att min kinder värker! Jag trodde fan jag skulle dö flera gånger i dag i skratt kramp, men Look I'm still alive, how great isn't that? Jag har varit med Elina och Johan idag, vi tog en tripp ut till Hjulsta.Det var....hmmm.....Intressant? Hahah I don't know but I laugh a lot. Vi gick hem till mig efter och jag lagade, (med lite hjälp av Elina), Pasta med tonfiskröra. Johan den muppen försökte förstå sig på min toapappershållare, ja det tog typ bara en kvart innan han fattade hur han skulle göra. 
  Det var kyrka idag också, på ungdomskvällen lekte Elina (och jag lite) DJ med den supercoola musikanläggningen i kyrkan. De har Hightek prylar i Kyrkan!!!!

  Nu sitter jag här hemma och ska jobba lite med min So-uppsats som ska var inlämnad på onsdag. Men jag tänkte att jag skulle ta mig tid för er en stund och berätta om min superroliga dag. Ni ska få se lite filmer sedan när jag laddat in dem :) Jag hatar att Youtube är så segt! I morgon mina söta jordubbar så åker jag och Kim till min kära kusin över helgen. Det ska bli så roligt, men tyvärr lär uppdateringen bli kass. Hoppas ni kan förlåta mig för det. Ne åter till Word, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0