Just another day.

Haha, jag sitter här ensam i köket och asgarvar åt mig själv. Jag är nämligen sveriges klantigaste människa! Nyss när jag skulle sätta mig på stolen så slog jag i knät i bordet. Det gjorde så jävla ont så jag hoppade runt lite och sedan hör jag att det knäcker i min ficka. Jag tänker Fan mitt busskort gick av på mitten! Men som tur var gick bara facket sönder i tre delar. Men jag fattar inte hur jag lyckas, men jag är ju som jag är.

Så nu måste jag springa och köpa en ny hållare. Senare idag ska vi ha redovisning på vårat projekt vi fick igår. Det kommer en massa bilder senare idag. Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: dilan amin

Svar: Aww tack så jättemycket ;) <33 vad glad jag blir!

2009-03-19 @ 10:03:06
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0