I tid.

Jag är i tid och hinner blogga utan stressa, de är rekord! Igår kunde jag inte somna när jag skulle sova och sedan vaknade jag kvart i sex. Jag känner mig som en sömngångare´och min säng ser väldigt inbjudande ut!
  Idag är det en sådan där lång skoldag 8-16.10 med en håltimme på två timmar innan sista lektionen. Efter skolan ska jag eventuellt gå hem till Kim och skriva uppstatserna till hemkunskapen. 

Nu har jag inte tid med det här längre, nu ska jag packa väskan och pysa om 10 min för att möta upp Kim.
Ha en jätte bra dag så hörs vi senare idag!

Dagens låt, tyvärr finns det ingen video som man kan bädda in! Visst blir man glad av låten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0