Home, sweet home.

Ja då är jag hemma igen, skönt. Jag älskar att sova borta men det här lovet har jag knappt varit hemma och det ska bli skönt att varva ner lite. Jag ska plocka lite innan min vän Johan kommer hit, vi tänkte fråga Elina om hon ville umgås med oss också. Men såklart så svarar hon inte på sin telefon, det är lite typiskt henne. 
  Johan den klanten har brutit fotleden i skidbacken och har gips och måste hoppa på krykor i sex till åtta veckor. Kan inte låta bli att tycka synd om honom, fast de var lite klantigt kanske.

 Igår var jag på middag med Filippa, det var mycket trevligt. Vi åt en glass med en hemagjord chockladsås, jag trodde jag skulle spricka för att det var så himmla gott! Efter vi ätit så satte vi oss i soffan och kollade på The Ring, i stället för att bli rädd som jag blev på parodin så skrattade jag. Den är inte läskig utan bara patetisk enligt mig, aniskterna på människorna som dog var ju bara så jävla roliga att se.

 Jag skulle på bio med en kille idag, men åter igen blev de inte av. Det är typ tredje gången de händer och de är lite tråkigt. Det är synd att vi bor så himla långt ifrån vardandra för då är det svårt att hälsa på honom. Men livet går vidare och vi kommer väl träffas igen snart får man hoppas.

Nej nu ska jag läsa min CHIC och dricka te medans jag väntar på att Johan ska dyka upp.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0