Hiss & Diss vecka 12.



Hiss:
Vår vädret! Vem blir inte glad och lite kär i det mesta när vårvädret börjar titta fram? Jag blir kär i allt, fåglarna, himmlen, djur av alla dess slag och ja allt. Min favorit årstid är våren, jag blir super glad och lycklig så fort det blir vår!

The Veronicas! Har ni upptäckt tjejerna i The Veronicas? Om inte dags att ni gör det, det är i alla fall deras skivor som spelas hos mig konstant just nu. 

Träningsvärk! Ja då lär ju folk undra om jag är dum i huvudet eller något men jag älskar att känna att man gjort något bra och tränat. Det är en riktigt härlig känsla!

Diss:
Nedtryckningar! Jag är så trött på människor som hela tiden kommer och ska trycka ner andra. Kan ni ine bara ta och få ordning på era liv och lämna andra i fred? Jag har lärt mig att inte bry mig men tänk de som går runt på skolgården och inte kan hantera en sådan situation? Hur tror ni de känner?

Vinterhud! Jag är så trött på den gråa torra daskiga vinterhuden. Ne solen kom kom kom nu så det blir lite liv i huden igen!

Sega datorer! Behövs de förklaras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0