Hiss and Diss.

Den kommer en dag försenad.


Hiss:

Håltimmar - Vem gillar inte lite extra rast ? jag älskar det i alla fall.

Vårkläder - Nu börjar de kännas att det blir vår, eller i alla fall om man kollar i affärerna. Visst vill man bara shoppa shoppa shoppa.

It girl - Jag älskar de här bökerna, de  handlar om Jenny Humphrey från Gossip girl. Undra när de kommer göra en serie av denna för jag vill verkligen verkligen se den då.

Diss:

Grå världet - Vem gillar egentligen ett grått, regnigt Sverige. Ne vår you can come now!

Inga pengar - att inte ha pengar att shoppa alla nya fina vårkläder. Jag längtar tills jag kan börja jobba...

Snöööö - Jag hatar all den här snön!!!! Sluta snöa för i helvetet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0