Back on track.

Hej bloggosfären då är jag tillbaka på bloggfronten efter en helgs vilande. Jag har vilat hela nästan hela helgen och repat mig efter min sjukdom. Det har inte varit en så lugn helg egentligen, i fredags var jag på genrepet till melodifestivalen och i lördags så var jag hos min vän Erik och kollade på melodifestivalen. Tyckte ni det var rätt som vann? Det tyckte inte vi i alla fall, hon ser helt galen ut!

 Idag hade jag ett No prov som jag tror gick bra, men jag fick mig ett gott skratt när brand alarmet gick mitt under provet. Hur stor chans är är det att de händer just under ett prov? Men det var skönt för då fick jag lite tid att tänka, så det gick nog bättre på grund av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0