090311

Hej, idag har jag INGEN röst kvar. Jag är seriös de är bara en hes hes viskning som kommer ur min mun, hoppas det blir bättre under dagen. Jag sitter i alla fall här med min te kopp och ska börja röra mig mot skolan om en dryg kvart. det snöar fortfarande en massa ute, jag blir så störd! På nyheterna sitter de och säger " ja idag är det ca 25 grader i Spanien medans i Sverige faller snön. Ne fy faroa för Sverige, jag vill plugga utomlands! De ända som står emot det äår mina föräldrar som måste hjälpa mig!

  Jag var ju som sagt och kollade på Talang 2009 i går och när man vinner talang får man 10 000 kr. Så jag började fundera över vad jag skulle göra för de här 10 000, vet ni vad jag kom fram till? Jag skulle ha de som pengar till att få börja plugga i USA, vad skulle ni göra med 10 000? Det är något att fundera på va?

 

Kommentarer
Postat av: Michis

Var du med i Talang 2009 vad gjorde du :O

2009-03-12 @ 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0