090306

Godmogon, har ni sovit gott? Det har jag i alla fall, jag somnade runt tio igår. Idag är det ju fredag och HELG, har jag tur får jag sluta en timma tidigare idag om min So lärare är sjuk som hon varit hela veckan. Hoppas, Hoppas! Jag ska egentligen inte göra något särskilt idag eftersom jag ska upp tidigt och sen har jag ju fortfarande en uppsats att skriva, det blir en lugn helg i helgen.

Nu ska jag börja vandra till skolan och ha min första lektion. Det är NO som står på schemat och de har jag på eftermiddagen med. Ska försöka uppdatera i skolan, men det blir svårt eftersom vi inte får använda datorerna till andra saker än skolarbete. Annars bloggar jag när jag kommer hem! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0