07:32

Godmorgon, jag hade en jätte mysig kväll igår med Hanna, Moa och Isabel. Vi satt och pratade och skrattade, vi skratta åt en massa sjuka saker som hur Isabel häller på dressing på sin sallad. Tro mig det är superkul!
 När de hade gått så satte jag mig och läste lite i No boken inför provet, tror ni inte att jag somnar sittandes i min säng med boken i knät? Jo, jag somnar vi tio och vaknar ett, sen trodde jag att jag sminkat av mig men det hade jag inte heller gjort. Så nu har jag för andra gången sovit med smink och det är verkligen INTE bra för huden.

Mamma väckte mig lite senare än vanligt idag för att jag inte ställt klockan, tur att jag har min mor annars hade jag fortsatt sova. Men nu måste jag torka håret! Jag var ju tvugen att duscha på morgonen idag, hann inte efter stallet igår. Ha en underbar dag! Och ni har väl inte glömt att spana in veckans blogg tips?

Kommentarer
Postat av: linnea

jaha dåå förstår jag :D

jag har gjort headern i det måttet så att det vita och det gråa ''möts'' tillsammans med bodyn :) vet inte om du fatta, jag är inte heller så bra på att förklara >< kram :)

2009-03-12 @ 16:02:10
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0