You now you love me

lite om mig.

13 HAR DU
Ett förhållande: nope.
En bästa vän:  Caroline och Filippa.
Haft ett seriöst förhållande: ja.
Dejtat en av dina bästa kompisar: nejnejnej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nja, inte kär men gillat och sen blivit ihop.
Fått ditt hjärta krossat:  inte ännu...
Haft ett one night stand: nej, faktiskt inte.
Skrikit åt en lärare:  ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja!!!!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är:  ah..
Några smycken som kostat över 1000 kr: nepp.


11 DAGENS:
Klädsel:  Kjol med hög midia, skärp, strumbyxor, vit tröja och stickad tjocktröja.
Frisyr:  oborstat.
Vill ha: En kram av Caroline.
Låt:  RMK & Co - Ensam är stark
Drog: musik.
Saknad:  Caroline!
Sjukaste:  Albin och Carl
Köp:  Lösnaglar.
Godis:  salt och surt.
Attityd: GLAD!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse:  jaha....

10 FÖRSTA
Vän:  Liselotte
Bil:  leksaksbil (:
Kärlek: Lilldanne<! <3
Husdjur: räkas damråttor?.
Semester: Kereta.
Jobb:  Mälaaarö bajiskir
Köpta skivan:  spice girls.
Piercing: ingen ännu..
Konsert:  A-teens(stavning?)
Fylla: hmm....tar hand om de andra 

10 SENASTE
Personen som sms:ade dig: Syrran
Personen som du kramade: Elina
Personen som ringde dig:  Elina och Louise
Personen som du ringde: Far
Personen du sa 'jag älskar dig' till:  Caroline!!!
Alkoholdrycken: om herreljunga räknas, annars var det när jag smaka av en kompis.
Bilfärd: no memory !
Filmen du såg: minns inte vad den heter.
Gången du grät: minns inte.
Måltiden: frukost

9 SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm:  nej
Våga hoppa bungyjump: nej. men vill.
Dejta något med väldigt mycket tatueringar:  ja. spelar det för roll?
Kalla dig själv lycklig: jag har mina stunder, så ska verkligen inte klaga.
Kunna gråta över en kille:  ja.
Kunna gråta över en tjej:  yes.
Ljuga för någon:  skulle ja, men isåfall en vit lögn. ljuga är något jag inte gör. hatar det.
Kunna springa 50mil: nej

8 VAD
Gör du just nu: svarar på det här och lysssnar på musik
Ska du göra imorrn: Följa med Elina när hon klipper sig, stan, kompisar och mysa.
Säger du till dig själv när allt känns svårt:  Att de ordnar sig, men mina underbara kompisar hjälper mig.
Har du med dig in på bion: Loka och popcorn.
Är det för färg på dina byxor: har srumpbyxor nu, svarta är de.
Är det för väder hos dig just nu:  kväll, mörkt och Svin kallt ute.
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet:  håret och överkropp.
Skulle du göra om du vann på lotto:  handla kläder och bjussa min syrra på utlandsresa.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG
1.
Strumpbyxor
3. kjol med hög midia
4. snygg klocka
5. bh
6. stickad tjockiströja
7.  halv långarmad tröja

6 BLANDAT
Är du blyg inför de motsatta könet:  oftast inte.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon berättat en hemlighet för dig denhär veckan: absolut.
Använder du huvtröjor: it's happen
Vill du just nu ha något piercingar eller tatueringar: hål i öronen, men vill ha två tatueringar.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta.

5 VAL
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång tror jag.
Sommar eller vinter:  sommarn, gillar inte snö.
Vilken ålder har varit bäst hittills:  14 :)
Sova på sida, mage eller rygg: sida.
Kramar eller kyssar:  blandat är bäst!

Hahha I have some boring time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0