Skratt, skratt och mera skratt

Jag vet inte hur ni har haft det idag, men min dag har varit jätte härlig och fylld av en massa skratt. Först var vi på Naturhistoriska och gjorde en massa tester och kollade på en utställning som handlade om homosexuella djur. Så himla rolig, jag trodde jag skulle dö av skratt när jag såg två killdelfiner som "knullade" och gissa vart de stoppade in den? Jo i blås hålet, de är ju typ som att bli "knullad" i näsan! 

 Vid lunchen satt vi och citerade Rikard Palm, jag har nog inte skrattat så mycket på hela 2009. Jag satte till och med en bit päron i halsen när thea börjar citera en parodi av twilight. Den gick något i stil med: " Say what I'm, say it out load"
"You are a Mermaid" (jag ber om ursäkt för stavningen men jag orkar inte kolla upp  stavningen nu). troligtvis så fattar ingen detta men roligt hade vi åt det i alla fall.

 Efter museeumet bar det av till stallet och mina ridkompisar försöker göda mig verkar de som. De har nämligen kommit på att vi ska ha fika lista, två personer bakar varje gång. Efter ridningen satte jag rekord på att ta mig från stallet till Isabel(borsta av hästen och byta om) på en halv timma. Sedan hade Isabel tjejmiddag för mig, Hanna och Moa. Vi här känt varrandra i nästan 10 år nu! Vilka minnen vi skrattade åt, jag saknar verkligen när vi var små. Inte mycket bekymmer då inte.

Nu ska jag sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0