Sömnig

Jag bloggade inget igår av den enkla anledningen att jag var trött. Jag var hemma hos Filippa och tonade hennes hår och sedan blev jag trött så jag åkte hem och sov. Kanske ska man inte springa runt och busa med hundvalpar i 20 minuter när man har haft influensa. Juste jag har konstaterat att jag för första gången haft influensan, det var hemskt så man får hoppas att man inte får det igen.

Idag var jag med Karin och vi gick och fikade, jag hade tur att espresso house tar rikskuponger så jag kunde fylla på mitt fika kort lite. Jag fikar way toooooooooo much!!! Det ska bli slut på de nu, min hudläkare sa nämligen att min hud har blivit bättre så nu är det slut med allt onyttigt. Jag åt inte en enda bulle som jag bakade på hemkunskapen, (kanske för att jag inte gillar bullar).
Det börjar bli dags att plugga lite, men jag skriver här lite senare.

/ Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0