Skolbloggning

Jag känner mi ganska töntig, anledningen är att jag sitter med min bärbara data i korridoren i skolan. Jag och Agnes L ska arbeta på vårat projekt så jag får vänta på henne i 40 minuter. Så jag fick den superbra idén att jag skulle blogga, brilljant inte sant? 

Jag överväger att dra med mig Agnes L och hämta  pengar och sedan sätta oss och plugga på Espresso house. De var en ganska brilljant idé de med tycker jag. Det gäller att få med mig henne på den idén med villket inte borde vara så svår för hon älskar ju Chai latte.

Borde jag egentligen inte få något gjort i stället för att sitta och blogga?
Varför är skolarbetet så tråkigt? Om det inte varit det skulle vi fått saker gjorda snabbare, kanske.

/Jonna

Kommentarer
Postat av: emmy.

fin blogg du har och snygg header! =)

2009-01-21 @ 20:42:22
URL: http://eeab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0