Skolan

Jaha nu är det måndag igen och skola, nja de är inte så farligt. Det är bara att plugga och sen kan jag ha roligt i eftermiddag.
 Igår läste jag ganska mycket i min nya bok, shit jag grina ju för f*n. Gick upp och skulle dricka och mamma bara men gud vad har hänt, haha hon måste trott jag var ledsen för någont och sen få hon svaret "Boken är så hemsk". Haha jag har tvingat henne att läsa första twilight boken nu och på torsdag kanske vi ska se den på bio.

 Ikväll kanske jag sak ut och springa med Carl, ska bli gansk härligt. Gud jag har ju inte sprungit på super länge, måste börja igen.
 Ne nu ska jag springa i väg till "lärodomsnästet" (Aka. Skolan).
 
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0