På benen

Ja då är man äntligen uppe på benen igen, jag har legat halv död i sängen sedan i torsdags. Även fast jag mår jätte bra idag så får jag inte fira Oskars 15 års dag. Var jag tvungen att bli sjuk just den här veckan och helgen!?! 
Jag får väl roa mig med att kolla på film och läsa min bok hela kvällen, inte ens i närheten av hur roligt jag skulle haft hos Oskar. 
 Men det är som det är, min söta mamma har i alla fall bett åt min syrra att gå och köpa två tubkjolar åt mig. En blå och en svart,  jag är så himmla glad! Jag har velat haft en sedan i sommras och jag har ingen aning varför jag inte köpt någon men nu kommer jag få två i alla fall. 
 Mamma och jag ska också beställa saker från Ellos och H&M Katalogerna, jag har hittet flera saker jag gillar i båda katalogerna.



                Lite utav de jag vill ha från H&M                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0