Morgon dagen

Jag pratade med Karin för ett litet tag sedan och vi var båda sjukt fest sugna! Vi bestämde oss för att fråga om några hade fest, men de är nästan inga vid den här tiden av året. Gud vad man längtar tills de varma månaderna så man kan vara ute och ha roligt. I sommras hade jag och Filippa sjukt roligt, vi var typ aldrig hemma. Jag saknar verkligen de månaderna!

  Om det inte finns någon fest så kanske vi tänker ha film mys, vet inte med villka men inte så många. Vi brukar alltid vara en massa människor hemma hos mig, det börjar bli lite jobbigt ibland. Det blir så himmla skitigt och stökigt. Villket leder till att jag måste städa. Just jag måste damsuga i mitt rum och byta lakan, men de orkar jag inte nu. Ska plugga först, skriver senare.

puss<3

Kommentarer
Postat av: dennis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TJA JONNA THE RAPPER :) !!!!!!! jag ställer upp om det blir en fest ngns stans elr en filmkväll!!! jag finns ALLTID här för er/dig om ni/du behöver mig <33333333333333333333333333333333333333333



x)

2009-01-09 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0