Mjölk brist

Ja mjölken är slut och jag måste gå och handla ny, har egentligen ingen lust med det. Men jag måste nog vara en duktig flicka, mina snälla föräldrar låter mig ju ha kompisar här hela tiden. Jag har faktiskt alltid kompisar här på helgerna typ, vi är nog inte så tysta heller, stackars mina föräldrar. Men alla älskar dem, min kompisar sitter i köket och pratar med dem ibland.

  Jag har föresten gjort klart lite läxor, bland annat en dans till gympan. Den är så sjukt jobbig, ska nog öva lite på den när jag handlat mjölk. De blir då mitt träningspass för dagen!
 En annan "rolig" sak är att jag har satt på en fin grej på min data. Ne nu ska jag springa och köpa mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0