Men åh

Men gud vad jag har varit sämst på att blogga de korta som varit av 2009, det är kanske för jag knappt varit hemma. Nu kittlar de verkligen i fingararna så jag tänkte lägga in lite inlägg från den 1 Januari till idag. Till din stora glädje Jenny ska jag se om jag kan hitta lite bilder från nyår!


Och angående i morgon finns det bara en STOR händelse ! Det är nämligen så att Louise blir 15 år och på köpet byxmyndig ! Grattis Gumman nu blir du en stor flicka!

I morgon ska jag Elina och hennes plast syster Sandra åka till stallet och gosa med hästarna! Jag hoppas av hela mitt hjärta att Grot finns kvar där. Ne nu ska jag börja med alla inläggen, senare hade jag tänkt lägga in vad som hände från det gångna året.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0