Måndag, 26 Januari 2009, 8:42

Godmorgon idag är sådan dag när jag verkligen inte vet vad jag ska skriva. Det är en dag när jag saknar alla de som bor långt bort, jag saknar min bästa vän Caroline. Det känns som om jag inte är riktigt hel när hon inte är här och det dår inte en sekund utan att jag saknar henne. Sedan saknar jag Danne och Moa som inte heller är de människor jag träffar ofta.

   Jag börjar om ca en halvtimme och jag vet inte alls vad jag ska göra. Det får mig och bli super rastlös! Åh om någon skulle se mig nu skulle de undra vad jag håller på med. Jag sitter och typ hoppar in soffan upp och ner och lite åt sidan och bloggar samtidigt. Ne nu tänker jag springa och köpa tuggumi innan skolan.

Skriver efter skolan. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0