Lovande

Jag hade tänkt blogga i morse men jag var lite sen så det fick bli nu i stället. Jag tänkte att jag  inte skulle komma försent första dagen till skolan. Första dagen på en hel termin, oj vad jag inte orkar med den men det måste man väl göra sitt bästa. Radan första dagen så får man läxa, visserligen är den till på tisdag men jag tänkte göra den idag. I NO fick vi planeringen och vi har läxa tills nästa torsdag där med och sist men inte minst så har vi ett grupparbete om en tidning så det måste jag börja spåna på lite då. Lite och göra fast har redan gjort NO och halva Spanskan så det är väl inte så mycket klart.

  Nu sitter jag här och lussnar på sountracket till Twilight, den är så himmla bra! Jag är som alla andra och fullkomligt älskar den filmen! Haha alla tjejer älskar Robert Pattingson, även jag då, men när han var med i Harry Potter filmen tyckte nästa ingen han var snygg men jag tyckte de. Aja han har ju blivit mycket snyggare, varför klaga? 
Åh finns de inte killar där ute som honom? Med den fina klädstilen? Det fina ögonen, leendet? och framförallt Personligheten?
  Kanske finns de någon men de gäller att hitta personen bara, men ju mer man leter desto mer fel brukar de gå. Så jag kör på att bara vara kompis med killarna och växer det fram känslor så gör det.

Jaha nu är det dags att översätta den fina spanska texten jag har i läxa, bäst att få det gjort en gång för alla!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0