I taket lyser stjärnorna

Just nu har vi gäster så det blir ett kort inlägg.
  Idag har jag varit på stan med Agnes och hittat en urfin kjol, ett linne och ett par stövlar och jag har gått och kärat ner mig i dem. Jag ska dra med mig mamma ner på stan så hon får se dem, om hon ger mig min månadspeng så jag kan köpa kjolen. Jag och Agnes gick hela vägen hem till henne/till min hudterapeft  och vi hade ett sådan roligt samtalsämne som döden. Hahah och det sluta med att den gulliga Agnes och jag grina båda två, hur blödiga är vi egentligen. Agnes har bjudit mig på förhandspremiär på I taket lyser stjärnorna och där kommer det nog fällas lite tårar. 
 



/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0