Hemma

Som jag skrev i morse vet jag inte vad jag ska skriva så det blir ett kort inlägg.
Idag så kollade vi på film, det var filmen skicka vidare som visades i aulan. Det är som en bio där inne, filmen var i alla fall jätte sorlig och jag började gråta. Försökte att inte göra de men de gick inte så bra, efter filmen had vi luch och det blev grönsaker för min del eftersom jag inte gilla pytt i panna. Efter lunch så hade vi film analys och jag och Agnes kom på en massa saker som man kan göra för världen utan stora ansträngningar. Vi ska bilda en grupp på facebook tyckte våran lärare för att sprida de, Haha vi får se med den saken. Sedan hade vi kronkit målning villket jag inte gillar, kan verkligen inte rita och speciellt inte människor!!!! 
 
  Nu ska jag kolla film och plugga No och So för jag har prov nästa vecka!

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0