Hejsan

Hej hitta en bild som Elina sammanfattat från de första dagarna av 2009.

Idag har jag varit me ELina och hennes plast syster i stallet. De var super mysigt, vi slavade lite för en tjej i min grupp som jobbar i stallet. En kille vars familj äger stallet(han är lika gamal som mig) skällde ut henne lite för vi var i privatgången och så. När jag borstade på Grot, min bäbis har inte åkt, så kommer han och låter super bitchig. Elina kände honom lite men han kolla lite snett på henne. Sen åkte vi hem vid fyra tiden efter att ha fikat två gng i stallet. Då träffa vi Johan och en annan tjej och sedan gick vi till mig. Då kom Carl, Albin och Jesper och de satt och snacka med mina  föräldrar. Carl röte med min pappa på balkongen och då sa mamma att nästa gång du ska ut och röka så får du röka i endast kalsonger. Sagt och gjort han stod i endast kallingar (inte ens strumpor) och jag satt där i jack och höll honom sällskap. Jag frös ju för fan också, fattar inte hur kallt de var för honom. Jag typ råkade lite med albin så han drog och då sprang jag efter och så satt vi och snacka jätte länge.

Ne nu ska jag summera året, men först lite bilder från idag.

Elina på fiket, vi flumma lite när vi vänta på hennes syrra.

Elina



fint

Grot, vackert !

mys

hästen bredvid var dum tyckte Grot

busade

haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0