Förbannad!

Då är man klar med att leta och skriva om artiklar, gud villket tråkigt arbete de var men intressant. Jag hittade två inrikes som jag skrev om, en utrikes, en om mobe 2009 (som jag kanske publiserar här senare) samt en om musik. Den ena inrikes nyheten fick mig att bli riktigt förbannad! Den handlade om en 41-årig skåning som våldagit sin 15 åriga dotter samt begått sexuellt ofredande på en kompis till dottern. Han hade våldtagit sin dotter sedan tre års ålder till 13 års ålder och han fick bara tre år fängelse! Åh varför har Sverige så lätta straff? De får bättre mat en vi som går i skolan, hallå vi har inte gjort något fel men de har de som sitter i fängelse! Åh jag blir så j*vla förbannad! 

/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0