Ett stycke skratt, ett stycke gråt och ett stycke bio.

Jag har just sätt den bästa svenska filmen i historien! I taket lyserstjärnorna bjuder på skratt och gråt, den är helt underbar enligt mig. Nästan inte ett ända öga i hela bio salongen var torrt och överallt hördes snyftningar. Jag måste gå och se den igen efter den har haft premiär (som för övrigt är i morgon) och jag råder er alla att gå och titta på den.

Jag är ledsen att jag skriver korta inlägg och väldigt sällan men jag har en del läxor och sedan har jag helt enkelt inte lust. Måste få ordning på mitt liv igen innan jag kan ängna mer tid till att blogga. Men jag ska försöka uppdatera en gång om dagen minst.

Kram

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jo, jag gillar dom vita bäst jag också ;D men jag ska ändå köpa båda tor jag ^^

2009-02-01 @ 17:20:37
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0