En vanlig tisdags morgon

Ja det är en vanlig tisdags morgon på en dag som inte riktigt är så himmla vanlig (inga vanliga lektioner). Idag ska vi ha yoga och det ska bli superskönt, jag har inte träna yoga sedan i höstas för då bytte de dag på yogan så att den krokade med min ridning. Men yoga är så himla härligt, absoult bästa tränings formen engligt mig.

Har kommit en bra bit i mitt No pluggande, är på näst sista kapitlet och jag kan de mesta innan de. So där emot ser jag inte fram emot, i det ämnet har vi inte gått igenom inför provet ännu. Jag har inte ens fått betygskriterier för provet, det är lite dålig stil tycker jag.

Nu ska jag springa iväg och hämta Kim så vi kan gå tillsammans till skolan. Vet inte om jag hinner blogga något mer idag, men ska försöka. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har visst fått betygskriterier. fick dom förra terminen.

2009-01-27 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0