Dålig uppdatering

Förlåt för den super dåliga uppdateringen idag, har nämligen varit på stan med mamma. Jag köpte två hårband, en halsduk, den andra twilight boken på engelska och en ny vinter jacka. Vinter jacka kostade bara halv priset och det var superskönt att få en nya för jag känner mig så töntig i min fjällräven. 
 
  Jag kommer nog inte uppdatera något mer idag, ska plugga klart lite och sedan krypa ner i sängen. Har en hemsk hosta och lite hals ont, men det kommer bli bra snart. Det var på grund av detta jag inte kunde följa med till några familje vänner i går för en där har cancer.

Nu ska jag göra lite te till mig själv, godnatt!

/ Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0