Dagen

Hej hur har eran dag varit ? Min har varit jätte bra, först var jag med Louise och några. Vi kollade på film och åt bullar, inte jag för jag gillar inte bullar. Filmen som visades på bio a la Jonna var Göta kanal (den första filmen).
  Vid fyra tiden åkte jag tilln stallet och gosade med sötnosen grot och sedan så drack jag te i fiket medans han åt mat. Min supersnälla ridlärare fixade så att jag fick rida honom och han var väldigt pigg, villket är mycket ovanligt. När ridlektionen var slut så stod jag och borsta på honom mycket länge! Som tur var fick jag stjuts hem så jag slapp gå för jag missade bussen precis.

  Min "nya" mobil funkar väldigt bra och jag har inte tappet den en enda gång! Gud vad jag är ansvarsful, haha ne jag skoja bara. Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sussa är supertrött. I morgon börjar skolan också som sagt, gud vad SEGT! Louise har sagt att vi ska käka lunch om det går.  Ne godnatt på er!

Här kommer några bilder från dagen.

Mitt te var helt rosa och super gott ! Det måste inhandlas till te samlingen. (obs! mobilkamera bilder!)

Grot lekte med grannens täcke !

Nu ska det bli flera bilder varje dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0