Dagen

Hej, Har varit lite dålig på att uppdatera. Krin sov här i natt och vi hade myskväll igår med Carl och några andr, fast de andra var bara här en stund sen var de tvugna att åka hem så det var bara jag, Karin och Carl. Vi hade sjukt roligt och stackars Carl blev krigsmålad av mig och Karin! 
  Karin fick ett glas ramlösa med Jordgubb och lime över sig av mig, haha! 

I dag på förmiddagen gick jag och Karin lite på stan och sen skulle hon täffa Isa så jag åkte hem. Nu sitter jag här och slö surfar och har hittat en ny rappare jag gillar. Prendel heter han och jag tycker han har ett sjukt härligt sound och flow. Snart kommer Filippa hit och jag har ingen aning av vad vi ska göra.


Carl goes Krigsmålad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0