7 Januari 2009

Jaha nu sitter man här, sista dagen innan skolstarten. Suck säger jag bara de är så obeskrivligt tråkigt, men skolan är ett måste och de som är bra är jag bara har tre terminer kvar i grundskolan. Det kan man ju tänka hela tiden, tre terminer kvar,  tre terminer kvar.

  Igår så tog jag en massa "ego" bilder, tänkte lägga en dem här nu eller några i alla fall. Som ni ser och läste har jag gjort om lite på bloggen, vad tycker ni om den? släng iväg en komentar om den, om jag ska ändra på något och så.

   Idag ska jag vara med Louise och några andra och sedan ska jag åka till stallet. Det är första ridlrktionen för terminen idag och roligt ska det bli. Jag vill såklart att min älskling ska gå, om han gör det så får jag honom för de är bara jag som gillar honom.









Ja så kul hade jag, nu ska jag klä på mig lite kläder.

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0