5 Januari 2008

Kom hem för ett litet tag sedan efter att ha varit hos Josefin på hair & Face och klipp Elina. Elina klippte av ganska mycket av sitt hår, till nyckelbenet ungefär. Det blev så sjukt snyggt, sen skulle hon och kolla på en lägenhet på Götgatan så jag åkte hem hit och gjorde lunch. Egentligen har jag ingen större matlust men äta bör man annars dör man!

Ikväll ska jag sova hos Elina och slipper då följa med till Bromma med 

Pensioners ligan. Om ett litet tag ska Johan komma hit, så skönt att prata av sig lite. Johan är för er som inte vet en av mina närmaste kompisar och en person som jag lutat mig mot i många jobbiga stunder. det ända jobbiga är att jag och hans flickvän inte funkar tillsammans men jag bryr mig inte, jag är glad så lännge han mår bra! Men de är lite jobbigt när hon vill att han ska välja hela tiden, jag blir så j*vla irriterad när folk håller på så!

Ja nu ska jag fixa naglarna, haha känns som jag gör de ganska ofta !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0