30december 2008 och 1 Januari 2009

Nyår var det då, ja Karin kom till mig vid 12 och vid ett mötte vi upp Catti på T-centralen och åkte ut till Spånga. Karins pappa hade köpt oxfilé för över 400 kr! Så dyrt, men gott blev det. Själv hade jag en resväska med en massa Herreljunga cider och de kändes sjukt töntigt!


Vid fyra halv fem kom Isa och Siri och vid sex halv sju så lagade vi mat, oxfilé med klyftpotatis och bearnaisesås. Jag bossade som vanligt i köket, de andra är ganska värdelösa i köket konstaterade vi. När vi ätit så dansade vi och gick ut och sköt lite smällare, när alla smällare var slut och vi började frysa gick vi in och åt efterrätt. Det blev sorbet från sia, smakerna Kaktus & citron och Mango.


Vid tolvslaget så var vi ute och kolla på fyrverkerierna och Isa och jag hoppade på en bänk och oj de sa knak. Haha de ena plankan blev böjd, oj vad vi skratta. Sen kollade vi på film och vid halv fem så gick vi till sängs.  


När vi vaknade så åt vi en mumsig frukost och sen var Catti tvungen att åka och sedan även Siri. Så jag, Karin och Isa städade och sedan tog vi en promenad med Karins hund och lämnade av Isa vi bussen. Sedan gick jag och Karin hem och bakade godis åt hennes mammas gudmor. Vid fyra var jag tvungen att åka hem, kände mig super töntig med min resväska som nu var tom.


På kvällen så ringde Elina och jag gick och träffa henne och sen träffa vi Johan och Carl och en annan tjej och sedan sov jag hos Elina.

Bilder sedan nyår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0