3 Januari

Idag gick jag, Elina och Louise på stan. Det var mycket mysigt, jag inhandlade lite nagel saker och Louise fick några halsband av Elina. Louise fyller nämligen år i morgon! 
  Jag köpte också en jätte fin vattenkokare hem, jag fick den för 100 kr billigare för jag lyckades tjata till mig den. Visst är man lyckad? Jag är i alla fall nöjd och mina föräldrar med.
När vi handlat klart gick vi hem till Elina och drack pepparmints te! Så gott, det var nog det godaste te jag drukit på länge.
Vi pratade och fixade naglarna på Elina och sen gick jag hem och åt. När jag kom tillbaka så gick vi till sturelplan och träffade Pica och Ebba två tjejer i Elinas klass, mycket trevliga. Vi gick till Espresso house och ag drack frappino och ja vi hördes mest av alla på hela fiket och stakars Pica fick Chai latte på sig. När vi fikat klart gick vi hem till Elina igen och kollade på film. Där sydde jag klart en kjol åt Elina, som vi gjort om av en av hennes tröjor. Jag sydde hela fållen för hand! Tidigare idag hade vi nämligen rensat Elinas gaderob och jag gjorde en annan kjol med som Louise fick.

Ne nu ska jag sova, ska upp ganska tidigt för jag ska vara hos Elina tio i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0