2008


I Januari var de mest mysiga film kvällar med tjej kompisarna och mycket familj. Sen färgade jag håret .

Feburari var jag mest med kompisar och familj. De första månaderna var tråkiga.
Mars var de mycket tid i stallet och väldigt mycket med Filippa och min familj. Det blev mycket film tittande och vi typ såg hälften av alla skräck filmer i affären och de är två bokhyllor med sju eller åtta hyllor. Sedan fyllde Franka ett år! Caroline kom ner till stockholm och vi hade sjukt roligt! Lilldannde kom också upp till stockholm, det var mycket rolligt med.






April var det min födelsedag, blev 14 år och jag umgicks med ungefär samma kompisar som förut. Ganska ointressant månad.



Maj åkte jag till Spanien och slet i skolan, jag blev också föälskad i staden Marbella. Spanien bjöd på mycket roligt och jag fick en apa på ryggen !!!!!


Utsikten från fönstret !!

Ben&Jerry glass på torget i Malaga

Stranden i Marbella

Juni åkte jag till Oskarshamn drietkt efter skolavslutningen för mitt kusinbarn Timmy tog studenten. Sedan åkte jag på ridläger till Grällsta ridcenter i Sala för andra året i rad, denna gången med Filippa. Det var underbat och alla nya vänner man fick. Sen var jag mycket på landet och skötte om lilla Ellie och fick hjärnskakning. Strosade runt i Norrtälje stad med.

Timmys student

Saknar Grällsta med Emma och Elin

Jag och Lenox

Landet mys med: Micis

Linnea,

Hanna,

Issa och ,många fler

skötte om Ellie

I Juli åkte jag till Carroline i västerås och hade sjukt sjukt roligt. Jag levde livet på landet och hemma, Underbar månad!



Augusti  var det lite fester här och där och jag lärde känna Ragnar och Johan K. Var på ung 08 med Caroline och vi hade VIP biljetter på The vocie. Var mycket med Filippa och folk från Katarina Norra. Slingade håret blont igen, lärde känna Elijo och började blogga.


Blond och sommrigt!



September var det lite fester om en superläskig händelse, mitt liv för ändrades ganska mycket. Umgicks mycket med Filippa på söder och även lite med Karin.

Oktober lärde känna Carl och Klas och Senare Oskar och blev bättre kompis med Jesper. Hade en rolig kväll hos min syrra. Började på konfan.

November lärde känna Elina, Albin, Johan F och några fler. Hade sjukt roligt.

I december har jag umgåtts med mycket kompisar och familj.



Ja de var mitt år i kort drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0